Konfakläder? skulle inte tro det...

Okej, jag skulle gärna vilja ha röda strumpbyxor till min vita klänning när jag konfirmerar mej imorron, eller idag eller hur det blir... Men då skulle tyvärr mina föräldrar dörda mej... inklusive, prällen, lille Per å typ hela min släkt... Så tyvärr.... Fast det hade ju varit roligt, eftersom det nog skulle ha lyst igenom den vita kåpan.. Aja, här har ni en bild på hur det ser ut (konfaklänningen som jag köpte på Gotland!!! sa jue att jag skulle lägga upp en bild på den... jag vet, men bättre sent än aldrig)

image137

Klänning: Sorry, kmr inte ihåg va affären hette, nånting typ Julia Berglund eller nåt sånt... Den finns på Gotland iaf...
Strumpbyxor: Gina Tricot
Skor: Wedins typ...
Hårband: Säkert H&M eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Oh va mkt man ser ;) ha den i skolan :)

2008-04-27 @ 19:38:06
URL: http://fridapetraelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0